Alla inlägg den 2 november 2008

Av Lars - 2 november 2008 15:05

Prosit!

Är lite småförkyld idag :(

Har jobbat halvdag denna söndag = mkt skönt.


Efter en kall vecka så kom den äntligen i morse. Snön. Om än det var lite. Fjällmänniska som jag är så saknar man den grymt mycket i dessa mörka tider.


Måste väl berätta om vad som hände på Halloweenfesten i fredags. Dock har jag inga världsomvälvande händelser att rapportera om.

Jag jobbade till 7 och stressade hem och förberedde mig, jag hade hört att den skulle börja runt 7. När jag kom dit strax efter halv 9 så var jag nästan först på plats(M:s tidsuppfattning är väl inte den bästa).

Nåja jag var duktig och tog det lugnt eftersom jag skulle jobba på lördagen. Jag var i tryggt sällskap bland sjuksköterskor, trasdockor, vampyrer m.m Jag själv orkade dock inte spöka ut mig.

Jag drog vidare till en annan fest en stund innan jag klokt nog drog hem tidigt. Av någon anledning var det ändå segt på jobbet igår.


Igår kväll fick jag se Luleå spela ut Timrå med en härlig fem-etta! Riktigt bra andra period. Kul att se att Modig börjar hitta formen.


Ikväll är det match för Milan hemma mot överraskningslaget Napoli som ligger tvåa, en poäng före ACM. Jag vågar mig inte på att tippa, men hoppas på vinst. Om sen Udinese går och tappar poäng i sin match så är vi där vi hör hemma, plats 1!

FORZA MILAN!


Nu ska jag fortsätta med veckans bok "Lunar Park" av Bret Easton Ellis.


Hade bäst!

Ovido - Quiz & Flashcards