Alla inlägg under maj 2009

Av Lars - 6 maj 2009 13:06

Nu har jag bestämt mig, jag avslutar denna blogg och övergår till den nya MCMLXXX


Hade bäst!

Av Lars - 2 maj 2009 15:47

Ska testa en annan blogg ett tag och se vilken av dessa jag kommer bäst överens med; MCMLXXX


Hade bäst!

Av Lars - 1 maj 2009 17:55

Vilket väder det är idag. Fantastiskt varmt och soligt. Men det blåser som vanligt.

Efter jobbet(halvdag) satt jag och läste i Norra hamn och bara njöt. Nästan så man får lite sommarkänslor. Jag spelade lite Tomas Ledin å Gyllene tider när jag kom hem. Den bästa tiden kommer ju nu när alla tjejer börjar tina fram ur sina vinterkostymer :D


Jag begick premiären av den nya B&J glassen som kommit i år. För hutlösa 25 kr får man dock en riktigt smarrig glass tyckte jag. Det lär ätas flera såna i sommar.


Jonte Hedström är klar för Luleå. Det var ungefär lika väntat som med Per Ledins val. I båda valen tror jag att tryggheten spelade in, mer än hjälterollen.

I Jontes fall tror jag aldrig SAIK var aktuellt, utan bara en bricka i spelet för att få lite mer pensionspengar... Han har ju tydligen ett hus som väntar på honom här i stan sedan en bra tid tillbaka. Dessutom spelar redan bästa vännerna här uppe.

En till sak som spelade in: Här uppe hänger det inte någon ond docka ;)

Så nu ska vi pissa på alla igen nästa säsong :D


Nu börjar truppen se färdig och riktigt bra ut. En bra back ska in bara.

Jag har dock lite önskemål; Jag skulle vilja att Bartecko tar en plats i laget + ev Almtorp oxå, så får vi låna ut Tornberg till Rönnkvist kanske?

På backsidan skulle jag inte tacka nej till en till hemvändare, Johan Fransson + ev en back till å så lånar vi ut Olsson å ev Styrman.

Mot framtida framgångar. BJÖRNENS VRÅL!


Nu ska jag ta en dusch efter eftermiddagens löpning i värmen. Sprang bla förbi Delfinen som tydligen blir färdig redan till kommande säsong, skulle inte den vara klar först till nästa ?


Hade bäst!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards